A: Μέσα από αυτή τη συγχώνευση φιλοδοξούμε να ενισχύσουμε την αξία που σας προσφέρουμε, δημιουργώντας έναν από τους κορυφαίους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς στην Κύπρο.
Συνδυάζοντας την τοπική εμπειρία με τη διεθνή τεχνογνωσία θα είμαστε δίπλα σας παρέχοντας αναβαθμισμένη τραπεζική εμπειρία.
Τα συμπληρωματικά επιχειρηματικά μας μοντέλα και το διευρυμένο δίκτυο καταστημάτων, μας επιτρέπουν να προσφέρουμε ευρύτερη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών, αναβαθμισμένη εμπειρία για εσάς, καινοτόμες λύσεις και αυξημένη λειτουργική αποδοτικότητα. Με αυτό τον τρόπο, ενισχύουμε τη δυνατότητά μας να καλύπτουμε κάθε προσωπική ή επιχειρηματική σας ανάγκη και να διαμορφώνουμε έναν ακόμη πιο ανθεκτικό και ανταγωνιστικό οργανισμό, έτοιμο για το μέλλον.
A: Η Νομική Ενοποίηση (Legal Merger) αναμένεται να γίνει περί την 01/07/2025, αφού ληφθούν οι απαραίτητες κανονιστικές εγκρίσεις.
A: Ναι. Η επωνυμία της νέας Τράπεζας θα είναι Eurobank Limited.
A: Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της Τράπεζας. Αν έχετε επιπλέον απορίες μπορείτε να καλέσετε το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών στο 8008 8822 (από Κύπρο), +357 22 208000 (από εξωτερικό) ή να μιλήσετε απευθείας με τον Λειτουργό Εξυπηρέτησής σας. Επιπλέον, στη διάθεσή σας βρίσκεται και το 8000 9999 (από Κύπρο) και το +357 22500500 (από εξωτερικό).
A: Στο παρόν στάδιο δεν χρειάζεται κάποια ενέργεια εκ μέρους σας. Εάν και εφόσον χρειαστεί θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.
A: Η προστασία των προσωπικών σας δεδομένων παραμένει απόλυτη προτεραιότητα, ακολουθώντας τις πρόνοιες του σχετικού κανονιστικού πλαισίου. Η Τράπεζα συνεχίζει να επεξεργάζεται τα προσωπικά σας δεδομένα σύμφωνα με τη Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, την οποία μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της Τράπεζας.
A: Η Τράπεζα δεν θα σας ζητήσει πότε κωδικούς (passwords) της ηλεκτρονικής τραπεζικής σας ή τον κωδικό ασφάλειας της κάρτας σας (CVV) με οποιονδήποτε τρόπο. Σε τέτοια περίπτωση επικοινωνήστε άμεσα με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών στο 8000 9999 ή στο +357 22500500 (από εξωτερικό) ή με τον λειτουργό εξυπηρέτησή σας.
Όσον αφορά την ασφάλεια των τραπεζικών σας συναλλαγών, είναι πολύ σημαντικό να ακολουθείτε τις πιο κάτω οδηγίες:
1. Μην δίνετε ποτέ τους κωδικούς πρόσβασής σας σε σελίδες που λάβατε από τρίτους.
2. Διαβάζετε τις ειδοποιήσεις της Τράπεζας ιδιαίτερα προτού χρησιμοποιήσετε τα OTPs (Κωδικοί μίας χρήσης) που λάβατε.
3. Έχετε ενεργοποιημένες τις ειδοποιήσεις συναλλαγών στα κανάλια ηλεκτρονικής τραπεζικής π.χ. για να λαμβάνετε ειδοποίηση στο κινητό σας όταν εκτελεσθεί μια συναλλαγή στους λογαριασμούς σας.
A: Είναι σημαντικό να πληκτρολογείτε την επίσημη ιστοσελίδα της Τράπεζας και να μην μεταβαίνετε στην ιστοσελίδα της Τράπεζας μέσω συνδέσμων που λάβατε από emails, SMS, whatsapp, viber ή άλλα μέσα. Αν δεν είστε βέβαιοι, προτού καταχωρήσετε τους κωδικούς της ηλεκτρονικής σας τραπεζικής, επικοινωνήστε με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών στο 8000 9999 ή στο +357 22500500 (από εξωτερικό) ή με τον λειτουργό εξυπηρέτησή σας.
A: Ναι, οι αριθμοί λογαριασμών παραμένουν οι ίδιοι. Για οποιαδήποτε αλλαγή σε μεταγενέστερο χρόνο θα ενημερωθείτε αναλόγως.
A: Όχι, δεν θα επηρεαστούν οι πάγιες εντολές και οι αυτόματες πληρωμές.
A: Ναι, το υφιστάμενο βιβλιάριο επιταγών σας παραμένει σε ισχύ.
A: Ναι, η μεταφορά των λογαριασμών σας σε κατάστημα της επιλογής σας είναι εφικτή. Επικοινωνήστε με τον Λειτουργό Εξυπηρέτησής σας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το αίτημά σας.
Λεπτομέρειες για το δίκτυο καταστημάτων και τα σχετικά στοιχεία επικοινωνίας μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της Τράπεζας.
A: Όλες οι χρεώσεις παραμένουν ως έχουν. Για οποιεσδήποτε αλλαγές στον Κατάλογο Χρεώσεων & Προμηθειών ο οποίος βρίσκεται αναρτημένος στην ιστοσελίδα μας θα ενημερωθείτε εντός εύλογου χρονικού περιθωρίου, βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας.
A: Τα επιτόκια υφιστάμενων καταθέσεων παραμένουν ως έχουν.
A: Ο τρόπος που ενημερώνεστε για τις καταστάσεις των λογαριασμών σας παραμένει ως έχει.
A: Ναι, τα όρια στους λογαριασμούς σας παραμένουν ως έχουν.
A: Προς το παρόν δεν αλλάζει κάτι. Αν υπάρξει αλλαγή θα ενημερωθείτε εντός εύλογου χρονικού περιθωρίου.
A: Τα εμβάσματα μεταξύ Ελληνικής Τράπεζας και Eurobank Κύπρου θα πραγματοποιούνται πλέον χωρίς χρέωση, καθώς αποτελούμε πλέον έναν ενιαίο οργανισμό. Για τα υπόλοιπα εμβάσματα εντός Κύπρου, δεν επέρχεται καμία αλλαγή – συνεχίζουν να ισχύουν οι υφιστάμενοι όροι.
A: Στο παρόν στάδιο δεν θα υπάρξει οποιαδήποτε αλλαγή στις κάρτες σας. Η λειτουργία τους συνεχίζεται κανονικά.
A: Όχι στο παρόν στάδιο. Ωστόσο, εργαζόμαστε ήδη προς αυτή την κατεύθυνση, ώστε να μπορούμε σύντομα να σας προσφέρουμε οφέλη.
A: Όχι, το PIN της κάρτας σας δεν θα αλλάξει.
A: Ναι, οι ειδοποιήσεις όσον αφορά κάρτες και λογαριασμούς σας συνεχίζονται κανονικά.
A: Όχι σε πρώτο στάδιο. Ωστόσο, η ομάδα μας εργάζεται εντατικά ώστε να ενσωματωθούν το συντομότερο δυνατό, με στόχο να σας προσφέρουμε ακόμη πιο σύγχρονες και ευέλικτες λύσεις πληρωμών.
A: Ναι, τα όρια στις κάρτες παραμένουν ως έχουν.
A: Ναι, το ποσό και η ημερομηνία πληρωμής της πιστωτικής σας κάρτας θα παραμείνουν ως έχουν.
A: Δεν θα υπάρξει οποιαδήποτε αλλαγή σε σχέση με τις πρόνοιες των υφιστάμενων συμβάσεων σαν αποτέλεσμα της συγχώνευσης. Τα επιτόκια, η βάση και το περιθώριο επιτοκίου, ορίζονται και διέπονται από τις συμβάσεις που είναι ήδη υπογραμμένες μεταξύ της Τράπεζας και του κάθε Πελάτη για κάθε πιστωτική Διευκόλυνση.
A: Δεν θα υπάρξει οποιαδήποτε αλλαγή σε σχέση με τις πρόνοιες των υφιστάμενων συμβάσεων ως αποτέλεσμα της συγχώνευσης. Οι υφιστάμενοι όροι και προϋποθέσεις, όπως ορίζονται στις συμβάσεις που είναι ήδη υπογραμμένες μεταξύ της Τράπεζας και του κάθε μας Πελάτη, και διέπουν την κάθε πιστωτική Διευκόλυνση, θα παραμείνουν σε ισχύ.
A: Δεν θα υπάρξει οποιαδήποτε αλλαγή σε σχέση με εγκρίσεις που έχουν ληφθεί πριν από την ημερομηνία της νομικής ενοποίησης, για τις οποίες έχουν ήδη υπογραφεί τα σχετικά έγγραφα δανειοδότησης / εξασφαλίσεων, έχουν ικανοποιηθεί όλοι οι σχετικοί όροι έγκρισης και εκκρεμεί η υλοποίηση / έκδοση των δανείων.
Ωστόσο, αν έχει ληφθεί έγκριση πριν από τη σχετική ημερομηνία και βρίσκεται σε ισχύ Επιστολή Προσφοράς, τότε εκκρεμεί η υλοποίηση / έκδοση των δανείων, νοουμένου ότι θα υπογραφούν και όλα τα λοιπά σχετικά έγγραφα δανειοδότησης /εξασφαλίσεων και ικανοποιηθούν όλοι οι σχετικοί όροι έγκρισης.
A: Η διαδικασία αίτησης δανείων/πιστωτικών διευκολύνσεων δεν διαφοροποιείται. Πληροφορίες σχετικά με τους όρους και τις χρεώσεις μπορείτε να βρείτε αναρτημένες στην επίσημη ιστοσελίδα της Τράπεζας.
Για οποιοδήποτε αίτημα μπορείτε να απευθύνεστε, όπως πάντα, στον λειτουργό εξυπηρέτησής σας.
A: Το Eurobank Cy Mobile App παραμένει κανονικά σε λειτουργία προσφέροντάς σας ψηφιακές επιλογές που κάνουν τις καθημερινές σας συναλλαγές ευκολότερες, από όπου και αν βρίσκεστε.
A: Το Digital Banking (Personal & Business) παραμένει κανονικά σε λειτουργία προσφέροντάς σας ψηφιακές επιλογές που κάνουν τις καθημερινές σας συναλλαγές ευκολότερες, από όπου και αν βρίσκεστε.
A: Δεν θα υπάρξει κάποια αλλαγή.
A: Ναι, οι κωδικοί σύνδεσής σας στο Digital Banking και στο Eurobank Cy Mobile App θα παραμείνουν ως έχουν.
A: Η ανάληψη μετρητών από όλες τις ΑΤΜ στη Κύπρο παραμένει δωρεάν. Για οποιεσδήποτε αλλαγές στον Κατάλογο Χρεώσεων & Προμηθειών, ο οποίος βρίσκεται αναρτημένος στην ιστοσελίδα μας, θα ενημερωθείτε εντός εύλογου χρονικού περιθωρίου, βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας.
A: Το όριο ανάληψης μετρητών από ATM της Ελληνικής Τράπεζας, με κάρτες της Eurobank Cyprus είναι €500 ανά συναλλαγή, ενώ το συνολικό ποσό ανάληψης υπόκειται στα καθορισμένα ημερήσια όρια της κάρτας σας.
A: Όχι. Η σχέση σας με τον προσωπικό σας RM παραμένει αμετάβλητη. Η ομάδα μας παραμένει στη διάθεσή σας χωρίς καμία αλλαγή στην καθημερινή εξυπηρέτηση. Για οποιεσδήποτε αλλαγές υπάρξουν στη σύνθεση των ομάδων Relationship Managers, στο πλαίσιο της εσωτερικής αναδιοργάνωσης, οι πελάτες θα ενημερωθούν έγκαιρα και αναλυτικά, ενώ για μια μεταβατική περίοδο θα εξακολουθήσετε να έχετε πρόσβαση και στον προηγούμενο Responsible Manager σας, διασφαλίζοντας την ομαλή μετάβαση στη διαχείριση του χαρτοφυλακίου και την απρόσκοπτη εξυπηρέτησή σας.
A: Ο αριθμός του χαρτοφυλακίου σας δεν θα αλλάξει. Στη φάση που θα υπάρξει ενοποίηση των συστημάτων και μετάβαση στο νέο κεντρικό τραπεζικό σύστημα, ενδεχομένως θα δημιουργηθούν νέοι αριθμοί για τους τραπεζικούς λογαριασμούς που θα συνδεθούν με το επενδυτικό χαρτοφυλάκιο. Θα ενημερωθείτε αναλυτικά και έγκαιρα για τις σχετικές λεπτομέρειες και ενέργειες που μπορεί να απαιτούνται.
A: Δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στις προμήθειες/χρεώσεις που έχετε συμφωνήσει με την Τράπεζα.
A: Όχι, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες παραμένουν ως έχουν. Θα συνεχίσετε να εξυπηρετείστε από την ίδια εξειδικευμένη ομάδα Wealth, με τις ίδιες επενδυτικές λύσεις, πλατφόρμες και διαδικασίες.
A: Βεβαίως. Όλες οι υπηρεσίες συμβουλευτικής και διαχείρισης χαρτοφυλακίου συνεχίζουν χωρίς καμία αλλαγή στο περιεχόμενο ή την ποιότητα εξυπηρέτησης.
A: Όχι. Το χαρτοφυλάκιό σας εξακολουθεί να παρακολουθείται μέσω της ίδιας επενδυτικής πλατφόρμας και οι υπηρεσίες Wealth θα συνεχίσουν να λειτουργούν όπως και πριν.
A: Όλες οι διαδικασίες μετάβασης πραγματοποιούνται υπό αυστηρούς ελέγχους ασφαλείας, σύμφωνα με το κανονιστικό πλαίσιο και τις πολιτικές της Τράπεζας.
A: Εάν υπάρξουν τροποποιήσεις σε συμβατικούς όρους ή έγγραφα, θα ενημερωθείτε εκ των προτέρων με σχετική επικοινωνία και οι αλλαγές θα πραγματοποιηθούν με πλήρη διαφάνεια και σεβασμό στα δικαιώματά σας.
A: Όχι, όλες οι εντολές θα συνεχίσουν να δίνονται με τον ίδιο τρόπο που δίνονταν μέχρι τώρα. Η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση όσον αφορά τις επενδυτικές σας οδηγίες παραμένει προτεραιότητά μας.
A: Δεν θα υπάρξει αλλαγή σε λογαριασμούς θεματοφυλακής ή τρίτους παρόχους.
A: Στο παρόν στάδιο δεν απαιτείται καμία ενέργεια. Σε περίπτωση που προκύψει ανάγκη για οποιαδήποτε επικαιροποίηση ή υπογραφή εγγράφων, θα ενημερωθείτε προσωπικά και έγκαιρα από τον RM σας.
A: Ο προσωπικός σας Relationship Manager είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση.
A: Οι τιμές συναλλάγματος που ισχύουν για ποσά έως €20,000,00 (ή το ισόποσο σε οποιοδήποτε άλλο νόμισμα) δημοσιεύονται καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) και διαμορφώνονται κατά την τελευταία ενημέρωση στην επίσημη ιστοσελίδα της Τράπεζας.
A: Το μέγιστο ποσό για πράξεις συναλλάγματος, που χρησιμοποιούν τις ισοτιμίες συναλλάγματος όπως αυτές δημοσιεύονται από την Τράπεζα, θα μειωθεί από τις €25,000 στις €20,000.
A: Αγοραπωλησίες συναλλάγματος μπορούν να πραγματοποιηθούν απευθείας από εσάς μέσω του digital banking της Τράπεζας ή με συναλλαγές που διενεργούνται στην Τράπεζα π.χ. εντολές πληρωμών, εσωτερικές μεταφορές, εισερχόμενα εμβάσματα ή συναλλαγές στα ταμεία.
A: Οι διαδικασίες για αγοραπωλησίες συναλλάγματος παραμένουν ως έχει. Σε περίπτωση οποιασδήποτε αλλαγής θα ενημερωθείτε με εύλογη χρονική προειδοποίηση.
A: Υφιστάμενοι όροι και προϋποθέσεις παραμένουν ως έχουν. Σε περίπτωση οποιασδήποτε αλλαγής θα ενημερωθείτε εντός εύλογου χρονικού περιθωρίου, βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας.
A: Τα επενδυτικά προϊόντα και παράγωγα που η προσφέρει η Τράπεζα δεν θα επηρεαστούν.
A: Δεν θα υπάρξει αλλαγή στα άτομα που σας εξυπηρετούν χωρίς προηγούμενη ενημέρωση. Μπορείτε να συνεχίσετέ να επικοινωνείτε με τα ίδια άτομα. Εναλλακτικά, μπορείτε να καλέσετε το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών στο 8008 8822 (από Κύπρο), +357 22 208000 (από εξωτερικό). Επιπλέον, στη διάθεσή σας βρίσκεται και το 8000 9999 (από Κύπρο) και το +357 22500500 (από εξωτερικό).
A: Όλα παραμένουν ως έχουν. Σε περίπτωση οποιασδήποτε αλλαγής θα ενημερωθείτε εντός εύλογου χρονικού περιθωρίου, βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας.
A: Ναι, το ωράριο εξυπηρέτησης θα συνεχίσει να είναι μέχρι τις 23:00.
A: Τα cut off times για τις πληρωμές και τις μετατροπές συναλλάγματος δεν θα επηρεαστούν.
A: Η μεθοδολογία υπολογισμού των βασικών επιτοκίων των δανείων δεν θα αλλάξει.
A: Ο τρόπος υπολογισμού των τόκων σε δάνεια και καταθέσεις δεν θα αλλάξει.
A: Προς το παρόν δεν θα υπάρξουν οποιεσδήποτε αλλαγές.
A: Το δίκτυο των καταστημάτων μας θα συνεχίσει να σας εξυπηρετεί κανονικά με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών που σας προσφέρουμε. Σε πρώτο στάδιο, το δίκτυο των καταστημάτων μας θα ενισχυθεί με επτά (7) επιπρόσθετα καταστήματα της Ελληνικής Τράπεζας, όπου επίσης θα μπορείτε να εξυπηρετηθείτε κανονικά. Λεπτομέρειες αναφορικά με το δίκτυο μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της Τράπεζας.
A: Ο Λειτουργός Εξυπηρέτησής σας παραμένει ο ίδιος. Ως εκ τούτου, θα συνεχίσετε να απευθύνεστε στον υφιστάμενο Λειτουργό Εξυπηρέτησής σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να καλέσετε το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών στο 8000 9999 ή στο +357 22500500 (από εξωτερικό) για οποιαδήποτε πρόσθετη πληροφορία χρειάζεστε.
A: Η λειτουργία της τραπεζικής σας θυρίδας δεν επηρεάζεται, ενώ παραμένουν σε ισχύ οι σχετικοί όροι και προϋποθέσεις χρήσης αυτής.