ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ


ΠΕΛΑΤΕΣ EUROBANK ΚΥΠΡΟΥ

Γενικές Ερωτήσεις
Q: Γιατί γίνεται η συγχώνευση των δυο τραπεζών; Ποια είναι τα κύρια οφέλη για τους πελάτες;

A: Μέσα από αυτή τη συγχώνευση φιλοδοξούμε να ενισχύσουμε την αξία που σας προσφέρουμε, δημιουργώντας έναν από τους κορυφαίους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς στην Κύπρο.
Συνδυάζοντας την τοπική εμπειρία με τη διεθνή τεχνογνωσία θα είμαστε δίπλα σας παρέχοντας αναβαθμισμένη τραπεζική εμπειρία.
Τα συμπληρωματικά επιχειρηματικά μας μοντέλα και το διευρυμένο δίκτυο καταστημάτων, μας επιτρέπουν να προσφέρουμε ευρύτερη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών, αναβαθμισμένη εμπειρία για εσάς, καινοτόμες λύσεις και αυξημένη λειτουργική αποδοτικότητα. Με αυτό τον τρόπο, ενισχύουμε τη δυνατότητά μας να καλύπτουμε κάθε προσωπική ή επιχειρηματική σας ανάγκη και να διαμορφώνουμε έναν ακόμη πιο ανθεκτικό και ανταγωνιστικό οργανισμό, έτοιμο για το μέλλον.

Q: Πότε θα γίνει η νομική ενοποίηση των δυο Τραπεζών;

A: Η Νομική Ενοποίηση (Legal Merger) αναμένεται να γίνει περί την 01/07/2025, αφού ληφθούν οι απαραίτητες κανονιστικές εγκρίσεις.

Q: Θα αλλάξει το όνομα της Τράπεζας;

A: Ναι. Η επωνυμία της νέας Τράπεζας θα είναι Eurobank Limited.

Q: Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για όλες τις αλλαγές ή να βρω περισσότερες πληροφορίες;

A: Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της Τράπεζας. Αν έχετε επιπλέον απορίες μπορείτε να καλέσετε το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών στο 8008 8822 (από Κύπρο), +357 22 208000 (από εξωτερικό) ή να μιλήσετε απευθείας με τον Λειτουργό Εξυπηρέτησής σας. Επιπλέον, στη διάθεσή σας βρίσκεται και το 8000 9999 (από Κύπρο) και το +357 22500500 (από εξωτερικό).

Q: Χρειάζεται κάποια ενέργεια εκ μέρους μου;

A: Στο παρόν στάδιο δεν χρειάζεται κάποια ενέργεια εκ μέρους σας. Εάν και εφόσον χρειαστεί θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.

Q: Τι διασφαλίσεις έχω για την προστασία των προσωπικών μου δεδομένων;

A: Η προστασία των προσωπικών σας δεδομένων παραμένει απόλυτη προτεραιότητα, ακολουθώντας τις πρόνοιες του σχετικού κανονιστικού πλαισίου. Η Τράπεζα συνεχίζει να επεξεργάζεται τα προσωπικά σας δεδομένα σύμφωνα με τη Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, την οποία μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της Τράπεζας.

Q: Δέχτηκα τηλεφώνημα/email /SMS στο οποίο ισχυρίστηκαν ότι είναι από την Τράπεζα και μου ζήτησαν να αποκαλύψω τους κωδικούς (passwords) της ηλεκτρονικής τραπεζικής μου και τα στοιχεία κάρτας μου. Τι να κάνω;

A: Η Τράπεζα δεν θα σας ζητήσει πότε κωδικούς (passwords) της ηλεκτρονικής τραπεζικής σας ή τον κωδικό ασφάλειας της κάρτας σας (CVV) με οποιονδήποτε τρόπο. Σε τέτοια περίπτωση επικοινωνήστε άμεσα με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών στο 8000 9999 ή στο +357 22500500 (από εξωτερικό) ή με τον λειτουργό εξυπηρέτησή σας.
Όσον αφορά την ασφάλεια των τραπεζικών σας συναλλαγών, είναι πολύ σημαντικό να ακολουθείτε τις πιο κάτω οδηγίες:
1. Μην δίνετε ποτέ τους κωδικούς πρόσβασής σας σε σελίδες που λάβατε από τρίτους.
2. Διαβάζετε τις ειδοποιήσεις της Τράπεζας ιδιαίτερα προτού χρησιμοποιήσετε τα OTPs (Κωδικοί μίας χρήσης) που λάβατε.
3. Έχετε ενεργοποιημένες τις ειδοποιήσεις συναλλαγών στα κανάλια ηλεκτρονικής τραπεζικής π.χ. για να λαμβάνετε ειδοποίηση στο κινητό σας όταν εκτελεσθεί μια συναλλαγή στους λογαριασμούς σας.

Q: Έλαβα email από άγνωστη διεύθυνση με σύνδεσμο που παραπέμπει στην ιστοσελίδα της Τράπεζας αλλά μου φάνηκε περίεργο. Τι να κάνω;

A: Είναι σημαντικό να πληκτρολογείτε την επίσημη ιστοσελίδα της Τράπεζας και να μην μεταβαίνετε στην ιστοσελίδα της Τράπεζας μέσω συνδέσμων που λάβατε από emails, SMS, whatsapp, viber ή άλλα μέσα. Αν δεν είστε βέβαιοι, προτού καταχωρήσετε τους κωδικούς της ηλεκτρονικής σας τραπεζικής, επικοινωνήστε με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών στο 8000 9999 ή στο +357 22500500 (από εξωτερικό) ή με τον λειτουργό εξυπηρέτησή σας.

Λογαριασμοί-Εμβάσματα
Q: Θα διατηρήσω τους ίδιους αριθμούς λογαριασμών και IBAN;

A: Ναι, οι αριθμοί λογαριασμών παραμένουν οι ίδιοι. Για οποιαδήποτε αλλαγή σε μεταγενέστερο χρόνο θα ενημερωθείτε αναλόγως.

Q: Θα επηρεαστούν οι πάγιες εντολές και οι αυτόματες πληρωμές;

A: Όχι, δεν θα επηρεαστούν οι πάγιες εντολές και οι αυτόματες πληρωμές.

Q: Θα μπορώ να χρησιμοποιώ το υφιστάμενο βιβλιάριο επιταγών μου;

A: Ναι, το υφιστάμενο βιβλιάριο επιταγών σας παραμένει σε ισχύ.

Q: Θα έχω τη δυνατότητα να μεταφερθούν οι λογαριασμοί μου σε κατάστημα της δικής μου επιλογής;

A: Ναι, η μεταφορά των λογαριασμών σας σε κατάστημα της επιλογής σας είναι εφικτή. Επικοινωνήστε με τον Λειτουργό Εξυπηρέτησής σας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το αίτημά σας.
Λεπτομέρειες για το δίκτυο καταστημάτων και τα σχετικά στοιχεία επικοινωνίας μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της Τράπεζας.

Q: Ποιες προμήθειες/χρεώσεις (για μεταφορές, εμβάσματα, πληρωμές κτλ.) θα ισχύουν, της Ελληνικής Τράπεζας ή της Eurobank Cyprus;

A: Όλες οι χρεώσεις παραμένουν ως έχουν. Για οποιεσδήποτε αλλαγές στον Κατάλογο Χρεώσεων & Προμηθειών ο οποίος βρίσκεται αναρτημένος στην ιστοσελίδα μας θα ενημερωθείτε εντός εύλογου χρονικού περιθωρίου, βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας.

Q: Θα υπάρξουν αλλαγές στα επιτόκια υφιστάμενων καταθέσεων;

A: Τα επιτόκια υφιστάμενων καταθέσεων παραμένουν ως έχουν.

Q: Πώς θα λαμβάνω ενημέρωση για τις καταστάσεις λογαριασμών μου;

A: Ο τρόπος που ενημερώνεστε για τις καταστάσεις των λογαριασμών σας παραμένει ως έχει.

Q: Τα όρια στους λογαριασμούς παραμένουν ως έχουν;

A: Ναι, τα όρια στους λογαριασμούς σας παραμένουν ως έχουν.

Q: Παραλαμβάνω εμβάσματα από το εξωτερικό. Θα υπάρξει κάποια αλλαγή για την οποία πρέπει να ενημερωθώ;

A: Προς το παρόν δεν αλλάζει κάτι. Αν υπάρξει αλλαγή θα ενημερωθείτε εντός εύλογου χρονικού περιθωρίου.

Q: Αποστέλλω εμβάσματα σε δικαιούχους εντός και εκτός Κύπρου. Θα αλλάξει κάτι στη διαδικασία;

A: Τα εμβάσματα μεταξύ Ελληνικής Τράπεζας και Eurobank Κύπρου θα πραγματοποιούνται πλέον χωρίς χρέωση, καθώς αποτελούμε πλέον έναν ενιαίο οργανισμό. Για τα υπόλοιπα εμβάσματα εντός Κύπρου, δεν επέρχεται καμία αλλαγή – συνεχίζουν να ισχύουν οι υφιστάμενοι όροι.

Κάρτες
Q: Τι αλλάζει με τις κάρτες (χρεωστικές και πιστωτικές) μου;

A: Στο παρόν στάδιο δεν θα υπάρξει οποιαδήποτε αλλαγή στις κάρτες σας. Η λειτουργία τους συνεχίζεται κανονικά.

Q: Θα ενταχθώ στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης Καρτών Μπλε και θα επωφελούμαι του cashback;

A: Όχι στο παρόν στάδιο. Ωστόσο, εργαζόμαστε ήδη προς αυτή την κατεύθυνση, ώστε να μπορούμε σύντομα να σας προσφέρουμε οφέλη.

Q: Θα αλλάξει το PIN της κάρτας μου;

A: Όχι, το PIN της κάρτας σας δεν θα αλλάξει.

Q: Θα συνεχίσω να λαμβάνω alerts/notifications καρτών/λογαριασμών;

A: Ναι, οι ειδοποιήσεις όσον αφορά κάρτες και λογαριασμούς σας συνεχίζονται κανονικά.

Q: Θα μπορώ πλέον να πληρώνω με digital wallets; Από πότε;

A: Όχι σε πρώτο στάδιο. Ωστόσο, η ομάδα μας εργάζεται εντατικά ώστε να ενσωματωθούν το συντομότερο δυνατό, με στόχο να σας προσφέρουμε ακόμη πιο σύγχρονες και ευέλικτες λύσεις πληρωμών.

Q: Τα όρια στις κάρτες παραμένουν ως έχουν;

A: Ναι, τα όρια στις κάρτες παραμένουν ως έχουν.

Q: Το ποσό και η ημερομηνία πληρωμής της πιστωτικής μου κάρτας θα παραμείνουν ως έχουν;

A: Ναι, το ποσό και η ημερομηνία πληρωμής της πιστωτικής σας κάρτας θα παραμείνουν ως έχουν.

Δάνεια
Q: Θα υπάρξουν αλλαγές στα επιτόκια των υφιστάμενων δανείων μου;

A: Δεν θα υπάρξει οποιαδήποτε αλλαγή σε σχέση με τις πρόνοιες των υφιστάμενων συμβάσεων σαν αποτέλεσμα της συγχώνευσης. Τα επιτόκια, η βάση και το περιθώριο επιτοκίου, ορίζονται και διέπονται από τις συμβάσεις που είναι ήδη υπογραμμένες μεταξύ της Τράπεζας και του κάθε Πελάτη για κάθε πιστωτική Διευκόλυνση.

Q: Τι θα συμβεί στα δάνειά μου; Θα επηρεαστούν οι υφιστάμενοι όροι και προϋποθέσεις;

A: Δεν θα υπάρξει οποιαδήποτε αλλαγή σε σχέση με τις πρόνοιες των υφιστάμενων συμβάσεων ως αποτέλεσμα της συγχώνευσης. Οι υφιστάμενοι όροι και προϋποθέσεις, όπως ορίζονται στις συμβάσεις που είναι ήδη υπογραμμένες μεταξύ της Τράπεζας και του κάθε μας Πελάτη, και διέπουν την κάθε πιστωτική Διευκόλυνση, θα παραμείνουν σε ισχύ.

Q: Το δάνειό μου έχει εγκριθεί πριν από τη νομική ενοποίηση αλλά δεν έχει εκδοθεί. Θα αλλάξει κάτι;

A: Δεν θα υπάρξει οποιαδήποτε αλλαγή σε σχέση με εγκρίσεις που έχουν ληφθεί πριν από την ημερομηνία της νομικής ενοποίησης, για τις οποίες έχουν ήδη υπογραφεί τα σχετικά έγγραφα δανειοδότησης / εξασφαλίσεων, έχουν ικανοποιηθεί όλοι οι σχετικοί όροι έγκρισης και εκκρεμεί η υλοποίηση / έκδοση των δανείων.
Ωστόσο, αν έχει ληφθεί έγκριση πριν από τη σχετική ημερομηνία και βρίσκεται σε ισχύ Επιστολή Προσφοράς, τότε εκκρεμεί η υλοποίηση / έκδοση των δανείων, νοουμένου ότι θα υπογραφούν και όλα τα λοιπά σχετικά έγγραφα δανειοδότησης /εξασφαλίσεων και ικανοποιηθούν όλοι οι σχετικοί όροι έγκρισης.

Q: Χρειάζομαι δάνειο/πιστωτική διευκόλυνση. Ποιοι όροι/χρεώσεις ισχύουν;

A: Η διαδικασία αίτησης δανείων/πιστωτικών διευκολύνσεων δεν διαφοροποιείται. Πληροφορίες σχετικά με τους όρους και τις χρεώσεις μπορείτε να βρείτε αναρτημένες στην επίσημη ιστοσελίδα της Τράπεζας.
Για οποιοδήποτε αίτημα μπορείτε να απευθύνεστε, όπως πάντα, στον λειτουργό εξυπηρέτησής σας.

Κανάλια Εξυπηρέτησης
Q: Τι θα ισχύει με το Eurobank Cy Mobile App; Θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά; Θα αλλάξει κάτι;

A: Το Eurobank Cy Mobile App παραμένει κανονικά σε λειτουργία προσφέροντάς σας ψηφιακές επιλογές που κάνουν τις καθημερινές σας συναλλαγές ευκολότερες, από όπου και αν βρίσκεστε.

Q: Το Digital Banking (Personal & Business) θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά; Θα αλλάξει κάτι;

A: Το Digital Banking (Personal & Business) παραμένει κανονικά σε λειτουργία προσφέροντάς σας ψηφιακές επιλογές που κάνουν τις καθημερινές σας συναλλαγές ευκολότερες, από όπου και αν βρίσκεστε.

Q: Τι θα ισχύει με το Self-service Platform;

A: Δεν θα υπάρξει κάποια αλλαγή.

Q: Οι κωδικοί σύνδεσής μου στο Digital Banking και στο Eurobank Cy Mobile App θα παραμείνουν οι ίδιοι;

A: Ναι, οι κωδικοί σύνδεσής σας στο Digital Banking και στο Eurobank Cy Mobile App θα παραμείνουν ως έχουν.

Q: Ποιες ATM θα μπορώ να χρησιμοποιώ χωρίς χρέωση με υφιστάμενες κάρτες της Eurobank Cyprus;

A: Η ανάληψη μετρητών από όλες τις ΑΤΜ στη Κύπρο παραμένει δωρεάν. Για οποιεσδήποτε αλλαγές στον Κατάλογο Χρεώσεων & Προμηθειών, ο οποίος βρίσκεται αναρτημένος στην ιστοσελίδα μας, θα ενημερωθείτε εντός εύλογου χρονικού περιθωρίου, βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας.

Q: Ποιο είναι το όριο ανάληψης μετρητών από ATM της Ελληνικής Τράπεζας, με κάρτες της Eurobank Cyprus;

A: Το όριο ανάληψης μετρητών από ATM της Ελληνικής Τράπεζας, με κάρτες της Eurobank Cyprus είναι €500 ανά συναλλαγή, ενώ το συνολικό ποσό ανάληψης υπόκειται στα καθορισμένα ημερήσια όρια της κάρτας σας.

Wealth Management
Q: Θα αλλάξει ο Relationship Manager (RM) που με εξυπηρετεί;

A: Όχι. Η σχέση σας με τον προσωπικό σας RM παραμένει αμετάβλητη. Η ομάδα μας παραμένει στη διάθεσή σας χωρίς καμία αλλαγή στην καθημερινή εξυπηρέτηση. Για οποιεσδήποτε αλλαγές υπάρξουν στη σύνθεση των ομάδων Relationship Managers, στο πλαίσιο της εσωτερικής αναδιοργάνωσης, οι πελάτες θα ενημερωθούν έγκαιρα και αναλυτικά, ενώ για μια μεταβατική περίοδο θα εξακολουθήσετε να έχετε πρόσβαση και στον προηγούμενο Responsible Manager σας, διασφαλίζοντας την ομαλή μετάβαση στη διαχείριση του χαρτοφυλακίου και την απρόσκοπτη εξυπηρέτησή σας.

Q: Θα αλλάξει ο αριθμός του χαρτοφυλακίου μου ή/και των επενδυτικών τραπεζικών λογαριασμών που είναι συνδεδεμένοι με το χαρτοφυλάκιο;

A: Ο αριθμός του χαρτοφυλακίου σας δεν θα αλλάξει. Στη φάση που θα υπάρξει ενοποίηση των συστημάτων και μετάβαση στο νέο κεντρικό τραπεζικό σύστημα, ενδεχομένως θα δημιουργηθούν νέοι αριθμοί για τους τραπεζικούς λογαριασμούς που θα συνδεθούν με το επενδυτικό χαρτοφυλάκιο. Θα ενημερωθείτε αναλυτικά και έγκαιρα για τις σχετικές λεπτομέρειες και ενέργειες που μπορεί να απαιτούνται.

Q: Ποιες προμήθειες/χρεώσεις (για επενδυτικές υπηρεσίες/υπηρεσίες θεματοφυλακής) θα ισχύουν, της Ελληνικής Τράπεζας ή της Eurobank Cy;

A: Δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στις προμήθειες/χρεώσεις που έχετε συμφωνήσει με την Τράπεζα.

Q: Θα αλλάξει κάτι στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που μου προσφέρει το Τμήμα Wealth Management;

A: Όχι, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες παραμένουν ως έχουν. Θα συνεχίσετε να εξυπηρετείστε από την ίδια εξειδικευμένη ομάδα Wealth, με τις ίδιες επενδυτικές λύσεις, πλατφόρμες και διαδικασίες.

Q: Εάν λαμβάνω συμβουλευτικές υπηρεσίες ή υπηρεσίες διαχείρισης χαρτοφυλακίου, θα συνεχίσουν να προσφέρονται;

A: Βεβαίως. Όλες οι υπηρεσίες συμβουλευτικής και διαχείρισης χαρτοφυλακίου συνεχίζουν χωρίς καμία αλλαγή στο περιεχόμενο ή την ποιότητα εξυπηρέτησης.

Q: Θα αλλάξει η διαδικασία παρακολούθησης του χαρτοφυλακίου μου;

A: Όχι. Το χαρτοφυλάκιό σας εξακολουθεί να παρακολουθείται μέσω της ίδιας επενδυτικής πλατφόρμας και οι υπηρεσίες Wealth θα συνεχίσουν να λειτουργούν όπως και πριν.

Q: Πώς διασφαλίζεται η ασφάλεια των δεδομένων και των επενδυτικών κεφαλαίων μου κατά τη μετάβαση μεταξύ των συστημάτων που προαναφέρετε;

A: Όλες οι διαδικασίες μετάβασης πραγματοποιούνται υπό αυστηρούς ελέγχους ασφαλείας, σύμφωνα με το κανονιστικό πλαίσιο και τις πολιτικές της Τράπεζας.

Q: Θα υπάρξουν αλλαγές στα νομικά έγγραφα ή στους όρους παροχής υπηρεσιών;

A: Εάν υπάρξουν τροποποιήσεις σε συμβατικούς όρους ή έγγραφα, θα ενημερωθείτε εκ των προτέρων με σχετική επικοινωνία και οι αλλαγές θα πραγματοποιηθούν με πλήρη διαφάνεια και σεβασμό στα δικαιώματά σας.

Q: Θα επηρεαστεί ο τρόπος με τον οποίο δίνονται επενδυτικές οδηγίες;

A: Όχι, όλες οι εντολές θα συνεχίσουν να δίνονται με τον ίδιο τρόπο που δίνονταν μέχρι τώρα. Η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση όσον αφορά τις επενδυτικές σας οδηγίες παραμένει προτεραιότητά μας.

Q: Θα αλλάξουν οι λογαριασμοί θεματοφυλακής μου ή οι πάροχοι θεματοφυλακής;

A: Δεν θα υπάρξει αλλαγή σε λογαριασμούς θεματοφυλακής ή τρίτους παρόχους.

Q: Υπάρχει κάποια ενέργεια που χρειάζεται να κάνω ως πελάτης;

A: Στο παρόν στάδιο δεν απαιτείται καμία ενέργεια. Σε περίπτωση που προκύψει ανάγκη για οποιαδήποτε επικαιροποίηση ή υπογραφή εγγράφων, θα ενημερωθείτε προσωπικά και έγκαιρα από τον RM σας.

Q: Πού μπορώ να απευθυνθώ για περισσότερες πληροφορίες;

A: Ο προσωπικός σας Relationship Manager είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση.

Διεθνείς Κεφαλαιαγορές
Q: Πού μπορώ να βρω τις τιμές συναλλάγματος που δημοσιεύει η Τράπεζα;

A: Οι τιμές συναλλάγματος που ισχύουν για ποσά έως €20,000,00 (ή το ισόποσο σε οποιοδήποτε άλλο νόμισμα) δημοσιεύονται καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) και διαμορφώνονται κατά την τελευταία ενημέρωση στην επίσημη ιστοσελίδα της Τράπεζας.

Q: Θα αλλάξει το μέγιστο ποσό για πράξεις συναλλάγματος που χρησιμοποιούν τις ισοτιμίες συναλλάγματος όπως αυτές δημοσιεύονται από την Τράπεζα;

A: Το μέγιστο ποσό για πράξεις συναλλάγματος, που χρησιμοποιούν τις ισοτιμίες συναλλάγματος όπως αυτές δημοσιεύονται από την Τράπεζα, θα μειωθεί από τις €25,000 στις €20,000.

Q: Πώς μπορώ να προβώ σε μετατροπή συναλλάγματος;

A: Αγοραπωλησίες συναλλάγματος μπορούν να πραγματοποιηθούν απευθείας από εσάς μέσω του digital banking της Τράπεζας ή με συναλλαγές που διενεργούνται στην Τράπεζα π.χ. εντολές πληρωμών, εσωτερικές μεταφορές, εισερχόμενα εμβάσματα ή συναλλαγές στα ταμεία.

Q: Θα συνεχίσει να ισχύει η υπάρχουσα διαδικασία που έχω με Eurobank Cyprus για αγοραπωλησίες συναλλάγματος (αποστολή υπογεγραμμένων εντολών, e-banking secure message, κ.τ.λ.);

A: Οι διαδικασίες για αγοραπωλησίες συναλλάγματος παραμένουν ως έχει. Σε περίπτωση οποιασδήποτε αλλαγής θα ενημερωθείτε με εύλογη χρονική προειδοποίηση.

Q: Τι θα γίνει στην περίπτωση που διατηρώ συμφωνίες αντιστάθμισης κινδύνου συναλλάγματος/επιτοκίων; Θα επηρεαστούν οι υφιστάμενοι όροι και προϋποθέσεις;

A: Υφιστάμενοι όροι και προϋποθέσεις παραμένουν ως έχουν. Σε περίπτωση οποιασδήποτε αλλαγής θα ενημερωθείτε εντός εύλογου χρονικού περιθωρίου, βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας.

Q: Θα επηρεαστούν τα επενδυτικά προϊόντα και παράγωγα που η Τράπεζα προσφέρει;

A: Τα επενδυτικά προϊόντα και παράγωγα που η προσφέρει η Τράπεζα δεν θα επηρεαστούν.

Q: Θα αλλάξουν τα άτομα που μας εξυπηρετούν στις διάφορες υπηρεσίες;

A: Δεν θα υπάρξει αλλαγή στα άτομα που σας εξυπηρετούν χωρίς προηγούμενη ενημέρωση. Μπορείτε να συνεχίσετέ να επικοινωνείτε με τα ίδια άτομα. Εναλλακτικά, μπορείτε να καλέσετε το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών στο 8008 8822 (από Κύπρο), +357 22 208000 (από εξωτερικό). Επιπλέον, στη διάθεσή σας βρίσκεται και το 8000 9999 (από Κύπρο) και το +357 22500500 (από εξωτερικό).

Q: Θα συνεχίσουν να ισχύουν οι υπάρχουσες προμήθειες/χρεώσεις/ειδικές τιμές) που διατηρώ με κάθε Τράπεζα;

A: Όλα παραμένουν ως έχουν. Σε περίπτωση οποιασδήποτε αλλαγής θα ενημερωθείτε εντός εύλογου χρονικού περιθωρίου, βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας.

Q: Το τμήμα διεκπεραίωσης συναλλαγών (Execution Desk) θα συνεχίσει να εξυπηρετεί μέχρι και τις 23:00;

A: Ναι, το ωράριο εξυπηρέτησης θα συνεχίσει να είναι μέχρι τις 23:00.

Q: Θα επηρεαστούν τα cut off times για τις πληρωμές και τις μετατροπές συναλλάγματος;

A: Τα cut off times για τις πληρωμές και τις μετατροπές συναλλάγματος δεν θα επηρεαστούν.

Q: Θα αλλάξει η μεθοδολογία υπολογισμού των βασικών επιτοκίων των δανείων;

A: Η μεθοδολογία υπολογισμού των βασικών επιτοκίων των δανείων δεν θα αλλάξει.

Q: Θα αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού των τόκων σε δάνεια και καταθέσεις;

A: Ο τρόπος υπολογισμού των τόκων σε δάνεια και καταθέσεις δεν θα αλλάξει.

Εξυπηρέτηση Πελατών
Q: Θα αλλάξει ο τρόπος και το ωράριο εξυπηρέτησής μου στα καταστήματα;

A: Προς το παρόν δεν θα υπάρξουν οποιεσδήποτε αλλαγές.

Q: Θα υπάρξει αλλαγή στο Δίκτυο Καταστημάτων;

A: Το δίκτυο των καταστημάτων μας θα συνεχίσει να σας εξυπηρετεί κανονικά με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών που σας προσφέρουμε. Σε πρώτο στάδιο, το δίκτυο των καταστημάτων μας θα ενισχυθεί με επτά (7) επιπρόσθετα καταστήματα της Ελληνικής Τράπεζας, όπου επίσης θα μπορείτε να εξυπηρετηθείτε κανονικά. Λεπτομέρειες αναφορικά με το δίκτυο μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της Τράπεζας.

Q: Θα αλλάξει ο Λειτουργός Εξυπηρέτησής μου μετά την ενοποίηση;

A: Ο Λειτουργός Εξυπηρέτησής σας παραμένει ο ίδιος. Ως εκ τούτου, θα συνεχίσετε να απευθύνεστε στον υφιστάμενο Λειτουργό Εξυπηρέτησής σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να καλέσετε το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών στο 8000 9999 ή στο +357 22500500 (από εξωτερικό) για οποιαδήποτε πρόσθετη πληροφορία χρειάζεστε.

Q: Θα υπάρξει κάποια αλλαγή όσον αφορά την τραπεζική μου θυρίδα;

A: Η λειτουργία της τραπεζικής σας θυρίδας δεν επηρεάζεται, ενώ παραμένουν σε ισχύ οι σχετικοί όροι και προϋποθέσεις χρήσης αυτής.