Appeals Committee

Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών

Σύμφωνα με τις πρόνοιες της Οδηγίας Περί της Διαχείρισης Καθυστερήσεων του 2015, η Eurobank Cyprus Ltd (η “Τράπεζα”) έχει συστήσει Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών (η “Επιτροπή”) ώστε να χειρίζεται όλες τις ενστάσεις επιλέξιμων δανειοληπτών σχετικά με αναδιαρθρώσεις πιστωτικών διευκολύνσεων. 

Επιλέξιμοι Δανειολήπτες

(α)   Φυσικά πρόσωπα με συνολικό υπόλοιπο χορηγήσεων μέχρι €1.000.000, περιλαμβανομένων και των εγγυητών του δανειολήπτη καθώς και τρίτων φυσικών προσώπων που παρέχουν εξασφαλίσεις εις όφελος της Τράπεζας.

(β)   Πολύ μικρές και μικρές επιχειρήσεις (όπως ορίζονται στη Σύσταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής-2003/361/ΕΚ) με συνολικό υπόλοιπο χορηγήσεων μέχρι €1.000.000.

Τα ακόλουθα πρόσωπα δεν εμπίπτουν στην κατηγορία των επιλέξιμων δανειοληπτών: (i) πρόσωπα για τα οποία έχει γίνει αίτηση εκκαθάρισης από άλλο πιστωτή, (ii) πρόσωπα για τα οποία έχει διοριστεί παραλήπτης ή διαχειριστής από άλλο πιστωτή, και (iii) πρόσωπα για τα οποία έχει εκδοθεί διάταγμα διάλυσης.

Η Επιτροπή είναι πενταμελής και είναι ανεξάρτητη από τη λειτουργία χορήγησης πιστώσεων, έγκρισης πιστώσεων, ελέγχου πιστοδοτήσεων και τις λειτουργίες διαχείρισης κινδύνων, χειρίζεται δε όλες τις ενστάσεις αποτελεσματικά, έγκαιρα, αποδοτικά και αμερόληπτα.

Υποβολή Ένστασης

Η ένσταση μαζί με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα (όπως μεταξύ άλλων την αλληλογραφία με την Τράπεζα, νομικά έγγραφα, οικονομικές καταστάσεις, πληροφορίες που δόθηκαν στην Τράπεζα κατά την εξέταση της πιθανής αναδιάρθρωσης και οποιοδήποτε άλλο σχετικό) πρέπει να είναι γραπτή και στη μορφή όπως παρουσιάζεται στην ιστοσελίδα της Τράπεζας www.eurobank.com.cy και να υπογράφεται από τον δανειολήπτη ή τους εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους του. Προφορικές και/ή ανώνυμες ενστάσεις δεν θα εξετάζονται.

Τα πιο πάνω πρέπει:
i.να αποστέλλονται με συστημένο ταχυδρομείο στην εξής διεύθυνση:

Eurobank Cyprus Ltd

Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών

Τ.Θ. 27236, 1643 Λευκωσία, Κύπρος

είτε
ii.να παραδίδονται σε οποιοδήποτε Τραπεζικό Κέντρο της Τράπεζας.

Για να κατεβάσετε το Δελτίο Υποβολής Ένστασης/Παραπόνου/Καταγγελίας πατήστε εδώ.

Σημείο Επικοινωνίας

Όλα τα ενδιαφερόμενα πρόσωπα μπορούν να επικοινωνούν με την Επιτροπή ως εξής:

Κατερίνα Κασσούμη, Προϊστάμενη Μονάδας Κανονιστικής Συμμόρφωσης, Λεωφ. Λεμεσού 71, 1ος όροφος, 2121 Λευκωσία, Τ.Θ. 27236, 1643 Λευκωσία, Κύπρος.

Τηλ.: + 357 22 208055

Φαξ: + 357 22 374199

Email: kkassoumi@eurobank.com.cy

Διαδικασία Εξέτασης
•Με τη λήψη της ένστασης η Τράπεζα θα αποστέλλει στον αποστολέα γνωστοποίηση παραλαβής εντός 21  ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
•Η Επιτροπή οφείλει όπως ολοκληρώσει την  εξέταση της ένστασης και να εκδώσει την επίσημη της απόφαση το αργότερο εντός 2 μηνών από την ημερομηνία παραλαβής της ένστασης. 
•Κατά τη διάρκεια της εξέτασης της ένστασης, η Επιτροπή δύναται να καλέσει σε κατ’ ιδίαν συνάντηση το δανειολήπτη που υπέβαλε την ένσταση και να λάβει υπόψη της όλα τα στοιχεία που προσκομίσθηκαν από τον αποστολέα της ένστασης αλλά και οποιοδήποτε άλλα σχετικά  στοιχεία ή πληροφορίες. Προς τούτο η Επιτροπή διατηρεί το δικαίωμα όπως αυτεπάγγελτα ζητήσει οποιεσδήποτε πληροφορίες από αρμόδια τμήματα της Τράπεζας τα οποία χειρίστηκαν μέχρι την ημερομηνία της εξέτασης της ένστασης τη συγκεκριμένη χορήγηση. Σημειώνεται ότι η Επιτροπή έχει την υποχρέωση όπως έχει κατ΄ ιδίαν συνάντηση με το δανειολήπτη εφόσον το ζητήσει ο ίδιος.