COVID-19

Προτεραιότητα στην ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων μας

Στην Eurobank Κύπρου παραμένουμε σε ετοιμότητα ώστε να ανταποκρινόμαστε άμεσα και υπεύθυνα στις συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία του κορωνοϊού (Covid-19).
Συνεχίζουμε να λαμβάνουμε σειρά μέτρων για τη διευκόλυνση της καθημερινότητάς σας και την καλύτερη εξυπηρέτησή σας με ασφάλεια.

Χρήση εναλλακτικών και ψηφιακών καναλιών

Σε μια προσπάθεια μείωσης του συνωστισμού στα Τραπεζικά μας Κέντρα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα εναλλακτικά ψηφιακά μας κανάλια, τα οποία σας εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη διεκπεραίωση των συναλλαγών σας με ένα γρήγορο, ασφαλή και αποτελεσματικό τρόπο, χωρίς να απαιτείται η παρουσία σας σε Τραπεζικό Κέντρο. 

Συγκεκριμένα, μπορείτε να πραγματοποιείτε τις καθημερινές σας συναλλαγές, εύκολα και με ασφάλεια 24 ώρες το 24ωρο:

•    Μέσω της πλατφόρμας eΒanking της Eurobank Κύπρου. Δείτε βήμα-βήμα πώς μπορείτε να γίνετε συνδρομητής.
•    Μέσω του Eurobank Cyprus Mobile App
•    Μέσω του επιλεγμένου δικτύου ΑΤΜ στην Κύπρο

Ανέπαφες συναλλαγές

Σας ενθαρρύνουμε να πραγματοποιείτε τις πληρωμές σας μέσω ανέπαφων συναλλαγών με κάρτες της Eurobank Κύπρου ώστε να περιορίσετε τη χρήση μετρητών και να αποφύγετε την παράδοση της κάρτας σας σε τρίτο πρόσωπο.  Το όριο ανέπαφων συναλλαγών έχει αυξηθεί πλέον για ποσά μέχρι €50.

Παρακολουθήστε όλες τις συναλλαγές που έχουν διενεργηθεί μέσω e-banking ή με την κάρτα σας – Υπηρεσία SMS Alerts

Παρακολουθήστε όλες τις συναλλαγές που έχουν διενεργηθεί μέσω e-banking ή με την κάρτα σας – Υπηρεσία Ειδοποιήσεων SMS.

Μπορείτε εύκολα να παρακολουθείτε δωρεάν όλες τις συναλλαγές σας που έχουν διενεργηθεί μέσω της υπηρεσίας e-banking, μέσω της επιλογής «Manage Alerts» στο e-banking  σας.  Επιπρόσθετα, μπορείτε να εγγραφείτε στη δωρεάν υπηρεσία «Eurobank SMS Alerts» που ειδοποιεί τους χρήστες καρτών ότι η κάρτα τους έχει χρησιμοποιηθεί. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

Τηλεφωνική επικοινωνία με εξειδικευμένα στελέχη

Οι λειτουργοί του Τηλεφωνικού μας Κέντρου είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε ερωτήματα μπορεί να έχετε σε θέματα ηλεκτρονικής τραπεζικής και καρτών, στο τηλέφωνο  +357-80088822.

Εξυπηρέτηση στα Τραπεζικά Κέντρα  

Το προσωπικό των Τραπεζικών Κέντρων της Eurobank Κύπρου είναι στη διάθεσή σας με στόχο πάντοτε τη βέλτιστη και ασφαλή εξυπηρέτησή σας, διασφαλίζοντας παράλληλα την τήρηση των ακόλουθων μέτρων περιορισμού της έκθεσης και διάδοσης του COVID-19:
•    Τηρούνται οι σωστές αποστάσεις ασφαλείας και η σειρά προτεραιότητας με σεβασμό και υπευθυνότητα
•    Οι επισκέψεις στις θυρίδες ασφαλείας σε όλα τα Τραπεζικά Κέντρα μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο με ραντεβού

Επιπλέον, δίνοντας προτεραιότητα στην υγεία και ασφάλεια των πελατών και εργαζομένων μας, αλλά και για διασφάλιση παροχής των υπηρεσιών μας, έχουμε λάβει τα πιο κάτω μέτρα.

•    Έχουν δοθεί συγκεκριμένες οδηγίες για τους εργαζομένους που εμφανίζουν συμπτώματα του ιού, που έχουν υποψία μόλυνσης ή που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.
•    Έχει δοθεί έμφαση στην καθημερινή καθαριότητα στους χώρους εργασίας με ισχυρά απολυμαντικά και διανομή αντισηπτικού υγρού σε όλες τις μονάδες και τα Τραπεζικά Κέντρα της Eurobank Κύπρου.
•    Τήρηση προγράμματος απολυμάνσεων στα υποστατικά της Τράπεζας

Η Τράπεζα παρακολουθεί προσεκτικά τα γεγονότα και ακολουθεί αυστηρά όλα τα περιοριστικά μέτρα και εισηγήσεις της κυβέρνησης της Κυπριακής Δημοκρατίας. Σε στενό συντονισμό με τον Όμιλο Eurobank, έχουμε ήδη προχωρήσει στην κατάρτιση πλάνου ενεργειών που εξασφαλίζει την ομαλή λειτουργία της Τράπεζας,  ενισχύει την ετοιμότητά μας για την υιοθέτηση επιπρόσθετων μέτρων εάν χρειαστεί και ελαχιστοποιεί τις επιπτώσεις του COVID-19 στους πελάτες, το προσωπικό και τους συνεργάτες μας, αλλά και στην κοινωνία γενικότερα.