ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ
Σύστημα Εγγύησης των Καταθέσεων και Εξυγίανσης Πιστωτικών και άλλων Ιδρυμάτων
Μάθε Περισσότερα
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΩΝ
Η Eurobank Cyprus Ltd (η “Τράπεζα”) εφαρμόζει όλες τις αρχές του Κώδικα Συμπεριφοράς για το Χειρισμό Δανειοληπτών που Αντιμετωπίζουν Οικονομικές Δυσκολίες (o “Κώδικας”), Παράρτημα 2 της Διαχείρισης Καθυστερήσεων Οδηγίας του 2015 ...
Μάθε Περισσότερα
ARTEMIS
Η Artemis Credit Bureau είναι ένα Γραφείο Πίστης (Credit Bureau), το οποίο ιδρύθηκε τον Οκτώβριο του 2008 και ασχολείται με τη συγκέντρωση και διάθεση πληροφοριών οικονομικής συμπεριφοράς ιδιωτών και επιχειρήσεων.
Μάθε Περισσότερα
COMMON REPORTING STANDARD
Με βάση το Κοινό Πρότυπο Αναφοράς (Common Reporting Standard ‘CRS’), που αναπτύχθηκε από τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ), υπάρχει η υποχρέωση για αυτόματη ανταλλαγή πληροφόρησης που αφορά χρηματοοικονομικούς λογαριασμούς, ...
Μάθε Περισσότερα
FATCA
Το Foreign Account Tax Compliance Act (FATCA) είναι νομοθετική πράξη των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής (ΗΠΑ) ...
Μάθε Περισσότερα
κωδικας μεταφορας λογαριασμου πληρωμων
Ενημερωτικό Δελτίο του Κώδικα Μεταφοράς Λογαριασμού Πληρωμών, Κώδικας Αλλαγής Λογαριασμού Πληρωμών μεταξύ Τραπεζών για Φυσικά Πρόσωπα
Μάθε Περισσότερα
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών
Σύμφωνα με τις πρόνοιες της Οδηγίας Περί της Διαχείρισης Καθυστερήσεων του 2015, η Eurobank Cyprus Ltd (η “Τράπεζα”) έχει συστήσει Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών (η “Επιτροπή”) ώστε να χειρίζεται όλες τις ενστάσεις επιλέξιμων δανειοληπτών σχετικά με αναδιαρθρώσεις πιστωτικών διευκολύνσεων.
Μάθε Περισσότερα
ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
Βασικές Αρχές του Κώδικα Δεοντολογίας της Τράπεζας.
Μάθε Περισσότερα
Η 2η ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ (PSD2)
Στις 18 Απριλίου 2018 τέθηκε σε ισχύ ο περί Παροχής και Χρήσης Υπηρεσιών Πληρωμών και Πρόσβασης στα Συστήματα Πληρωμών Νόμος του 2018 (Ν. 31(I)/2018) ο οποίος εναρμονίζει την κυπριακή νομοθεσία με την οδηγία (ΕΕ) 2015/2366 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με τις υπηρεσίες πληρωμών στην εσωτερική αγορά (Payment Services Directive – PSD).
Μάθε Περισσότερα
Declaration for Onboarding Application
Request for Account Opening with Eurobank Cyprus Ltd (the “Bank”) and Declaration
Μάθε Περισσότερα
Declaration for the Provision of Services and/or Products
Request for the issuance of a Visa Debit EUR Card and/or for access to the e-Banking service and e-Statement service...
Μάθε Περισσότερα
Declaration for Issuance of Credit Card
DECLARATION FOR ISSUANCE OF CREDIT CARD BY EUROBANK CYPRUS LTD (THE “BANK”)
Μάθε Περισσότερα
Declaration for Joint Onboarding Application
Request for the opening of Joint Bank Account(s) with Eurobank Cyprus Ltd (the “Bank”) and Declaration
Μάθε Περισσότερα
MIFID
MiFID Information Package - Τόποι εκτέλεσης / Διαμεσολαβητές-Ετήσια κατάσταση Βέλτιστης Εκτέλεσης Εντολών - Πληροφορίες σχετικά με το κόστος και τις χρεώσεις - Ex-ante (Pre-trade) πληροφορίες:
Μάθε Περισσότερα
Δήλωση Αναφοράς Παράνομης ή Ανήθικης Συμπεριφοράς
Δήλωση Αναφοράς Παράνομης ή Ανήθικης Συμπεριφοράς
Μάθε Περισσότερα
ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΑΡΧΕΙΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΕΚΔΟΤΕΣ ΑΚΑΛΥΠΤΩΝ ΕΠΙΤΑΓΩΝ (ΚΑΠ), ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΗ ΘΕΜΑΤΑ
Σας ενημερώνουμε ότι από την 01/02/2003, με οδηγίες που έχει εκδώσει η Κεντρική Τράπεζα από κοινού με τον Έφορο Υπηρεσίας έχει τεθεί σε εφαρμογή η λειτουργία του Κεντρικού Αρχείου Πληροφοριών (στο εξής «ΚΑΠ»), στο οποίο διατηρούνται στοιχεία για εκδότες ακάλυπτων επιταγών...
Μάθε Περισσότερα
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ
1.1. Ο Χρηματοοικονομικός Επίτροπος (ο “Επίτροπος”) δύναται, κατόπιν αίτησης Χρεώστη, να διορίσει διαμεσολαβητή μεταξύ της Τράπεζας και του Χρεώστη για σκοπούς αναδιάρθρωσης πιστωτικών διευκολύνσεων...
Μάθε Περισσότερα
Anti-Bribery and Corruption Statement
Eurobank Cyprus Ltd Anti-Bribery & Corruption Policy Statement
Scope & Applicability of the Anti-Bribery & Corruption Policy
Eurobank Cyprus Ltd (hereinafter referred to as the “Bank”) conducts business in an honest and ethical manner and takes a zero-tolerance approach to bribery and corruption. It is committed to acting professionally, fairly and with integrity, in all its business dealings and relationships wherever it operates, and in implementing and enforcing effective systems to counter bribery and corruption.
Μάθε Περισσότερα