Αναστολή δόσεων και τόκων βάσει Διατάγματος Υπουργείου Οικονομικών 15/1/2021 - COVID-19

Η Τράπεζα μας, ανταποκρινόμενη στις δυσμενείς συνθήκες που επικρατούν λόγω της πανδημίας Covid-19 και βάσει του Διατάγματος *1 που εκδόθηκε από το Υπουργείο Οικονομικών στις 15 Ιανουαρίου 2021, δυνάμει του οποίου αναστέλλεται για τους Δικαιούχους *2 η υποχρέωση καταβολής των δόσεων, περιλαμβανομένων και των τόκων, για περίοδο 6 μηνών (1/1/2021-30/6/2021), σε πιστωτικές διευκολύνσεις που παραχωρήθηκαν από χρηματοοικονομικούς οργανισμούς, σας ενημερώνει για τα ακόλουθα:

*1 Περί της Λήψης Εκτάκτων Μέτρων από Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς και Εποπτικές Αρχές, (Αναστολή Δόσεων για Ορισμένους Δικαιούχους) Διάταγμα του 2021.

*2 Δικαιούχοι είναι οι πιο κάτω:

1.    Φυσικά Πρόσωπα / Μικρομεσαίες επιχειρήσεις που διατηρούν πιστωτικές διευκολύνσεις ανεξαρτήτως σκοπού με υποθήκη την κύρια κατοικία της οποίας η αγοραία αξία δεν υπερβαίνει τις €350.000.

2.    Εταιρείες / Αυτοτελώς εργαζόμενοι που διατηρούν πιστωτικές διευκολύνσεις επιχειρηματικού σκοπού και οι εργασίες των οποίων βρίσκονται υπό υποχρεωτική αναστολή με βάση το περί Λοιμοκαθάρσεως Διάταγμα (Καθορισμός Μέτρων για Παρεμπόδιση της Εξάπλωσης του Κορονοϊού COVID-19) Διάταγμα(Αρ.2) του 2021 που εκδόθηκε από τον Υπουργό Υγείας δυνάμει του περί Λοιμοκαθάρσεως Νόμου (Κεφ. 260) στις 8 Ιανουαρίου 2021. Απαραίτητη είναι η προσκόμιση, στην Τράπεζα, βεβαίωσης από τον ελεγκτή / λογιστή της επιχείρησης ότι η εταιρεία είναι σε υποχρεωτική αναστολή εργασιών.

3.    Εταιρείες του ξενοδοχειακού κλάδου, οι οποίες διέπονται από τον περί της Ρύθμισης της Ίδρυσης και Λειτουργίας Ξενοδοχείων και Τουριστικών Καλυμάτων Νόμο, που διατηρούν πιστωτικές διευκολύνσεις επιχειρηματικού σκοπού.

Διευκρινίζεται ότι αίτηση μπορούν να υποβάλουν πελάτες οι οποίοι αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες ως αποτέλεσμα των επιπτώσεων της πανδημίας του COVID-19, νοουμένου ότι δεν έχουν επωφεληθεί πλήρως από αναστολή καταβολής δόσεων για συνολική περίοδο εννέα (9) μηνών, περιλαμβανομένων και των τόκων, σε πιστωτικές διευκολύνσεις τους την περίοδο μεταξύ τις 30 Μαρτίου 2020 μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2020 και νοουμένου ότι οι πιστωτικές διευκολύνσεις τους ΔΕΝ παρουσίαζαν καθυστερήσεις πέραν των 30 ημερών κατά την 31η Δεκεμβρίου 2020. Σε περίπτωση που παρουσίαζαν καθυστερήσεις πέραν των 30 ημερών στις 31/12/2020, τότε κατ’ εξαίρεση θα μπορούν να υποβάλουν αίτηση, νοουμένου ότι οι συνολικές καθυστερήσεις σε επίπεδο Τράπεζας δεν υπερβαίνουν τα €100 για δάνεια λιανικής τραπεζικής και €500 για επιχειρηματικά δάνεια.  Σημειώνεται επίσης ότι πιστωτικές διευκολύνσεις, των οποίων τα σχετικά έγγραφα υπογράφτηκαν μετά τις 30 Μαρτίου 2020 εξαιρούνται.

Σημειώνεται ότι η τελευταία ημερομηνία υποβολής αιτήσεων είναι η 31η Ιανουαρίου 2021 και οι αιτήσεις για αναστολή δόσεων θα πρέπει να υποβάλλονται είτε μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) / τηλεομοιότυπου (fax) που αντιστοιχεί στην αρμόδια Μονάδα ή ταχυδρομικώς, ως ακολούθως:
 
Unit Email Address Fax Number
Corporate Banking CovidLoanSuspensionsCorporate@eurobank.com.cy 22375011
Commercial Banking CovidLoanSuspensionsCommercial@eurobank.com.cy 22755172
Wealth Management CovidLoanSuspensionsPB@eurobank.com.cy  22875405
Affluent Banking CovidLoanSuspensionsAffluent@eurobank.com.cy  22755170


Η ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία μπορείτε να αποστέλλετε τις αιτήσεις σας είναι Eurobank Cyprus Ltd, P.O.Box 27236, 1643 Λευκωσία, Κύπρος. Όλες οι αιτήσεις πρέπει να αποστέλνονται σε προσοχή της υπεύθυνης Μονάδας.

Για να δείτε το σχετικό Διάταγμα πατήστε εδώ
Πατήστε εδώ για τη σχετική αίτηση. 
Ενημέρωση GDPR για Αίτηση Αναστολής Δόσεων
 

Ενταξη της Eurobank Cyprus στις Αμεσες Πληρωμες (Instant Payments)

09 Ιανουαρίου 2025

Ένταξη της Eurobank Cyprus στις Άμεσες Πληρωμές (Instant Payments)
 
Από τις 09 Ιανουαρίου 2025, οι πελάτες της Eurobank Cyprus μπορούν να στέλνουν και να λαμβάνουν Άμεσες Πληρωμές από/προς οποιαδήποτε τράπεζα στην Ευρώπη (υπό την προϋπόθεση ότι η τράπεζα του δικαιούχου και του αποστολέα συμμετέχουν στο πρόγραμμα Άμεσων Πληρωμών SEPA).
 
Με τις Άμεσες Πληρωμές, μπορείτε να στέλνετε και να λαμβάνετε συναλλαγές 365 μέρες τον χρόνο, 7 μέρες την εβδομάδα, 24 ώρες την ημέρα.

Διαβαστε περισσοτερα

Αναβαθμιση Συστηματων

03 Δεκεμβρίου 2024

Αναβάθμιση Συστημάτων
 
Στο πλαίσιο των συνεχών προσπαθειών μας για την αναβάθμιση των συστημάτων της Eurobank Κύπρου και τη βελτίωση της εμπειρίας σας, σας ενημερώνουμε ότι το Digital Banking και το Wealth Portal θα είναι προσωρινά εκτός λειτουργίας από την Παρασκευή, 06 Δεκεμβρίου 2024, 15:30. Λόγω αυτής της αναβάθμισης, τα τραπεζικά μας κέντρα θα παραμείνουν ανοιχτά μέχρι τις 13:15. Η αναβάθμιση αναμένεται να διαρκέσει περίπου 48 ώρες.

Διαβαστε περισσοτερα

ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΟΡΩΝ ΤΗΣ EUROBANK CYPRUS

08 Νοεμβρίου 2024

Η Eurobank Cyprus Ltd έχει αναθεωρήσει τους Γενικούς Όρους που Διέπουν τη Σχέση Πελάτη – Τράπεζας. Η αναθεώρηση αφορά κυρίως την εισαγωγή των Άμεσων Μεταφορών Πίστωσης (Instant Credit Transfers) και την εισαγωγή της «Υπηρεσίας Visa+». Επιπρόσθετα διενεργήθηκαν μεταβολές και στη Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, η οποία αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των Γενικών Όρων. Οι αναθεωρημένοι Γενικοί Όροι θα τεθούν σε ισχύ στις 08.01.2025.
 
Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τις μεταβολές και τα δικαιώματα σας, επιλέξτε εδώ.

Διαβαστε περισσοτερα